• OGYI Gyártási engedély

  • GINOP-5.3.2-16-2016-00182

    A kedvezményezett neve: PharmaTan Kereskedelmi és Logisztikai Szolgáltató, Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
    A projekt címe: RUGALMAS FOGLALKOZTATÁS BEVEZETÉSE A PHARMATAN KFT-NÉL
    A szerződött támogatás összege: 8 361 114 Ft
    A támogatás mértéke (%-ban): 100 %

    A projekt tartalmának bemutatása:

    Az audit során szerzett tapasztalataink és a felmérésünk eredményei alapján megállapítható, hogy a PharmaTan adottságai és lehetőségei megfelelő alapot jelentenek a rugalmas foglalkoztatás újabb munkakörökre történő kiterjesztésére.
    A valamennyi érintett (vezetés, dolgozók) véleményét, igényeit is figyelembe véve, a cégnél meglévő 12 munkakörből 5 átalakíthatót azonosítottunk be, amelynek átszervezése segíti a szervezet és az egyének törekvéseit és megfelel a pályázat feltételeinek, céljainak.
    Az átalakításra kerülő munkakörökben 7 fő (a teljes létszám 28%-a) dolgozik. Az érintett dolgozók közül 6 fő hagyományos, teljes munkaidőben 40 órás főállású foglalkoztatásban van jelenleg, 1 fő részmunkaidős. Az átalakítás révén 2 rugalmas munkaforma kerül bevezetésre, amelyek a következők: havi munkaidő keretes (3 fő részére), kötetlen munkarendű (4 fő részére), azaz összesen 7 fő részére. Az érintettek dolgozók között:

    • 2 fő 6 év alatti gyermeket nevelő,
    • 1 fő fiatal (25 év alatti),
    A munkakörök a szervezet stratégiai céljai szempontjából kulcsfontosságú területekre esnek, illetve tipikus munkaköröket érintenek:
    minőségbiztosítás (minőségbiztosítási gyógyszerész és asszisztensek)?
    raktározás-csomagolás (raktárvezetők, csomagoló-raktáros)
    Ezen felül felvételre kerül 2 új munkavállaló: 1 fő minőségbiztosító gyógyszerész és 1 fő raktáros, anyagmozgató. Olyan célcsoporthoz tartoznak, akiknek a munka és a magánélet összehangolása problémát jelent.
    Továbbá - a rugalmas foglalkoztatás bevezetését támogatandó – kisebb, nem építési engedélyköteles infrastrukturális beruházást tervezünk, gyermekbarát iroda kialakításával a korábbi kazánház helyén.
    A tervezett fejlesztés főbb elemeinek összefoglalása:
    1. A rugalmas munkavégzés sajátosságait figyelembevevő teljesítményértékelési, feladatkiadási, ellenőrzési, beszámoltatási szabályozások, eljárások kialakítása és azok bevezetése a jelenleg működtetett szabályozási rendszerbe, szervezetfejlesztési tanácsadás igénybevételével.
    2. Az információbiztonsági és munkavédelmi szabályzat/eljárás kialakítása/kiegészítése, bevezetése, alkalmazása, szakértői támogatással.
    3. Az új foglalkoztatási formákra vonatkozó szabályozások (munkaszerződések, munkaköri leírások, munkautasítások szakszerű, a hatályos törvényi előírásoknak megfelelő kialakítása, szervezetfejlesztési, munkajogi tanácsadás igénybevételével.
    4. A szükséges IT eszközök, alkalmazások, szoftverek azonosítása, beszerzése, bevezetése, szakértői IT támogatással.
    5. Az átszervezés hatására megjelenő új foglalkoztatási formákkal kapcsolatos munkaügyi, jogi megfeleléssel kapcsolatosan szakértői támogatás igénybevétele.
    6. Képzések tréningek formájában a vezetői tudás, vezetési módszertár fejlesztése - A cég külső trénerek, oktatók igénybevételével - a következő területeken: feladatkezelés, időbeosztás, kommunikáció, konfliktuskezelés, motiváció.
    7. Az átszervezés hatására megjelenő a szervezeti változások indukálta helyzetek, konfliktusok hatékony kezeléséhez szakértői támogatás igénybevétele.
    8. Képzések (tréningek) formájában az érintett dolgozók fejlesztése - az önálló munkavégzési képessége (feladat és időmenedzsment), a munkaköröket érintő változásokból adódó problémák, konfliktusok, kommunikációs helyzetek (asszertív kommunikáció) hatékony kezelése - külső trénerek, oktatók igénybevételével.
    9. Egy belső mentort kiválasztása, felkészítése és kinevezése, aki kellő elkötelezettséggel rendelkezik a projekthez kapcsolódó szervezeti és egyéni változások menedzselésében és megfelelő elfogadottsággal bír a dolgozók körében.
    10. Felkészülés az elvárt kommunikációs kötelezettség megvalósítására: tájékozódás az kötelező elemekről, azok kialakítása, elhelyezése az előírt módon, időben.
    11. Az új foglalkozási formák bevezetéséhez, hatékony támogatásához, a táveléréshez szükséges eszközök beszerzése: notebookok, szerver, szoftverek.
    12. Új munkavállalók kerülnek felvételre.
    13. Infrastrukturális beruházásként gyermekbarát iroda kerül kialakításra.
     
    A projekt befejezési dátuma: 2019.10.15.
     
    Projekt azonosító száma: GINOP-5.3.2-16-2016-00182

    Vissza