-
OGYI Gyártási engedély
-
GINOP-5.3.2-16-2016-00182
A kedvezményezett neve: PharmaTan Kereskedelmi és Logisztikai Szolgáltató, Tanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság
A projekt címe: RUGALMAS FOGLALKOZTATÁS BEVEZETÉSE A PHARMATAN KFT-NÉL
A szerződött támogatás összege: 8 361 114 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 100 %
A projekt tartalmának bemutatása:
Az audit során szerzett tapasztalataink és a felmérésünk eredményei alapján megállapítható, hogy a PharmaTan adottságai és lehetőségei megfelelő alapot jelentenek a rugalmas foglalkoztatás újabb munkakörökre történő kiterjesztésére.
A valamennyi érintett (vezetés, dolgozók) véleményét, igényeit is figyelembe véve, a cégnél meglévő 12 munkakörből 5 átalakíthatót azonosítottunk be, amelynek átszervezése segíti a szervezet és az egyének törekvéseit és megfelel a pályázat feltételeinek, céljainak.
Az átalakításra kerülő munkakörökben 7 fő (a teljes létszám 28%-a) dolgozik. Az érintett dolgozók közül 6 fő hagyományos, teljes munkaidőben 40 órás főállású foglalkoztatásban van jelenleg, 1 fő részmunkaidős. Az átalakítás révén 2 rugalmas munkaforma kerül bevezetésre, amelyek a következők: havi munkaidő keretes (3 fő részére), kötetlen munkarendű (4 fő részére), azaz összesen 7 fő részére. Az érintettek dolgozók között:- 2 fő 6 év alatti gyermeket nevelő,
- 1 fő fiatal (25 év alatti),
minőségbiztosítás (minőségbiztosítási gyógyszerész és asszisztensek)?
raktározás-csomagolás (raktárvezetők, csomagoló-raktáros)
Ezen felül felvételre kerül 2 új munkavállaló: 1 fő minőségbiztosító gyógyszerész és 1 fő raktáros, anyagmozgató. Olyan célcsoporthoz tartoznak, akiknek a munka és a magánélet összehangolása problémát jelent.
Továbbá - a rugalmas foglalkoztatás bevezetését támogatandó – kisebb, nem építési engedélyköteles infrastrukturális beruházást tervezünk, gyermekbarát iroda kialakításával a korábbi kazánház helyén.
A tervezett fejlesztés főbb elemeinek összefoglalása:- A rugalmas munkavégzés sajátosságait figyelembevevő teljesítményértékelési, feladatkiadási, ellenőrzési, beszámoltatási szabályozások, eljárások kialakítása és azok bevezetése a jelenleg működtetett szabályozási rendszerbe, szervezetfejlesztési tanácsadás igénybevételével.
- Az információbiztonsági és munkavédelmi szabályzat/eljárás kialakítása/kiegészítése, bevezetése, alkalmazása, szakértői támogatással.
- Az új foglalkoztatási formákra vonatkozó szabályozások (munkaszerződések, munkaköri leírások, munkautasítások szakszerű, a hatályos törvényi előírásoknak megfelelő kialakítása, szervezetfejlesztési, munkajogi tanácsadás igénybevételével.
- A szükséges IT eszközök, alkalmazások, szoftverek azonosítása, beszerzése, bevezetése, szakértői IT támogatással.
- Az átszervezés hatására megjelenő új foglalkoztatási formákkal kapcsolatos munkaügyi, jogi megfeleléssel kapcsolatosan szakértői támogatás igénybevétele.
- Képzések tréningek formájában a vezetői tudás, vezetési módszertár fejlesztése - A cég külső trénerek, oktatók igénybevételével - a következő területeken: feladatkezelés, időbeosztás, kommunikáció, konfliktuskezelés, motiváció.
- Az átszervezés hatására megjelenő a szervezeti változások indukálta helyzetek, konfliktusok hatékony kezeléséhez szakértői támogatás igénybevétele.
- Képzések (tréningek) formájában az érintett dolgozók fejlesztése - az önálló munkavégzési képessége (feladat és időmenedzsment), a munkaköröket érintő változásokból adódó problémák, konfliktusok, kommunikációs helyzetek (asszertív kommunikáció) hatékony kezelése - külső trénerek, oktatók igénybevételével.
- Egy belső mentort kiválasztása, felkészítése és kinevezése, aki kellő elkötelezettséggel rendelkezik a projekthez kapcsolódó szervezeti és egyéni változások menedzselésében és megfelelő elfogadottsággal bír a dolgozók körében.
- Felkészülés az elvárt kommunikációs kötelezettség megvalósítására: tájékozódás az kötelező elemekről, azok kialakítása, elhelyezése az előírt módon, időben.
- Az új foglalkozási formák bevezetéséhez, hatékony támogatásához, a táveléréshez szükséges eszközök beszerzése: notebookok, szerver, szoftverek.
- Új munkavállalók kerülnek felvételre.
- Infrastrukturális beruházásként gyermekbarát iroda kerül kialakításra.
A projekt befejezési dátuma: 2019.10.15.
Projekt azonosító száma: GINOP-5.3.2-16-2016-00182
Vissza